poniedziałek, 25 maja 2015

Mamy TO!


Kolejny przełomowy moment w nowej historii Rancza!
Pamiętacie jak złożyliśmy projekt? Było to dokładnie 21.04. , a dnia 20.05. otrzymaliśmy informację, iż została wydana dla nas decyzja!
Ponieważ ze mnie taki trochę niewierny Tomasz, dopiero dziś gdy dostaliśmy ją do ręki postanowiłam się pochwalić.

Dziękujemy za trzymane kciuki, dobre fluidy, ale ... prosimy o więcej. Bo wiecie, teraz to się dopiero zacznie!


P.S. Ci z Was, którzy zaglądają do nas przez Instagrama pewnie wiedzą, że właśnie zaczęliśmy wczasy pod gruszą, a w zasadzie pod Ranczową tują ;) Plany mamy ogromne, siły niespożyte oby tylko pogoda była sojusznikiem!
Mam taką cichą nadzieję, że uda mi się w związku z tym zasypać blog relacjami, zdjęciami.

Dobranoc mówi Magda i ... ;)


8 komentarzy:

  1. Super, cieszę się z Wami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę zapału i sił, a i by pogoda dopisała! :)
    Wiem, jakie to szczęście!
    Ściskam, M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, chyba zaczarowałaś pogodę! Wczoraj lało-dziś jest słońce! Dziękuję :)

      Usuń
  3. Oj dziewczyno ! przeczytałam Twój cały blog.Rewelacja ! dużo pracy przed Wami ale widząc z jakim zapałem pracujecie będzie pięknie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo bardzo mi miło, że znalazłaś chwilę by przebrnąć przez te kilka miesięcy :) Mam nadzieję, że czasami zerkniesz co nowego słychać na Ranczu.
      Pozdrawiam,
      Magda

      Usuń